Conversie optimalisatie, maak van uw bezoekers een klant
Maximaal rendement uit uw site door structureel te testen en verbeteren
Conversie Optimalisatie heeft als doel bezoekers van uw website aan te zetten tot actie. Dit kan bijvoorbeeld zijn het kopen van een product, aanvragen van informatie of het inschrijven voor een nieuwsbrief.
Uw website wordt weliswaar goed gevonden en bezocht, maar het aantal verkopen of leads blijft achter bij de verwachtingen? Om uw site optimaal te laten converteren is een voortdurend proces van testen en optimaliseren noodzakelijk. Het doel een hogere conversie percentage.
De voordelen spreken voor zich:
- Een hogere ROI (meer verkopen) met hetzelfde aantal bezoekers
- Een hoger aantal leads/ aanvragen
- Lagere kosten per verkoop of lead
- Realisatie van uw online doelen, groei van uw business
Haal meer uit uw online verkeer met A/B en multivariate testen
Door voortdurend optimaliseren naar een maximaal rendement
Na een analyse van verschillende elementen van uw website, maken wij een rapportage waarin helder en overzichtelijk wordt aangegeven welke elementen we gaan testen en met welk doel.
De rapportage bevat de volgende onderdelen:
- Een analyse van specifieke pagina’s en huidige conversie
- Aanbevelingen welke elementen te testen ter verbetering
- Een prognose met betrekking tot de verwachte impact
Met de verworven inzichten formuleren we een aantal hypothesen ter verbetering van de conversie ratio. Die hypothesen worden door middel van A/B of multivariate testen getoetst.
De uitkomsten van de test geeft aan welke variant tot het meeste rendement leidt en suggesties voor vervolg testen. Door structureel A/B testen uit te voeren, wordt uw website effectiever en verhogen we structureel de conversie.
Haal meer uit het verkeer op uw site met TheMarketingShop
Vergroot het rendement van uw website, samen met TheMarketingShop. Neem contact met ons op, dan kijken we hoe we u kunnen helpen uw conversie te verhogen!